Ves al contingut principal

pollastre al forn

Avui em dinat pollastre al forn amb patatas,bonissimmmm!! jo he ajudat a la mama posan les herbes,pintan el pollastre i netejan les patatas.

Ingredients:
1 pollastre
1 llauna de cervessa
herbes per fer el pollastre al forn (venen herbes en pots de preparat per pollastre,o podem posar llaurer,orenga...
sal
oli
patatas

Preparació:

Netegem el pollastre per dins i per fore,si anem a la polleria ens el buidan i preparan per fer lo.
La mama ha comprat un aparell per posar les herbes i la cervessa i seure el pollastre a sobre,pero si no el teniu o podeu fer amb una llauna de cervessa o una ampolla.
Posem oli per dins i fora i també les herbes i mitja llauna de cervessa.Sentem el pollastre i enfornem 1,30 minuts.Quan porti 30 minuts el reguem amb la altre meitat de cervessa.I quan porti 1 hora posem les patatas talladas a llaminetas.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El meu primer video

Bona tarda avui us presento el meu canal de youtube que es diu The world of Georgina.Està en Castellà.En aquest canal hi trobareu ,presentacions de llibres,challenges,charlas varias....



Espero que gaudiu una bona estona amb els meus videos i d'un bon estiu!!!!!!

bunyols de l´Empordà (buñuelos del Empordà)

monas de pascua 2017