Ves al contingut principal

El meu primer premi!!

L´Àgata del blog receptesambvida.blogspot.com m ha donat el meu primer premi,m ha fet moltissima ilussió!!  jo li tinc que donar a 5 blogs i com es el meu blog esculliré jo i no la mare!!jejejee

En primer lloc els hi dono a les meves tietes que sino el cap de setmana no em donaran de menjar...jajaja

1-Misuegranotienerecetas.blogspot.com :Perque la tieta encara que es copia alguna recepta,cuina molt bé
2-elmagoylabruja.blogspot.com :perque els tiets fan plats una mica extranys
3- lathermomixdeyolanda perque també cuina amb la seva filla com la mare fa amb mi
4.josep menja de bacallà perque m´agraden molt les seves receptes i tot el que explica
blogspot.com
5  marujas primerizas blogspot .com perque es la meva mare,m encanta con cuina i m agrada fer coses amb ella

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

El meu primer video

Bona tarda avui us presento el meu canal de youtube que es diu The world of Georgina.Està en Castellà.En aquest canal hi trobareu ,presentacions de llibres,challenges,charlas varias....



Espero que gaudiu una bona estona amb els meus videos i d'un bon estiu!!!!!!

bunyols de l´Empordà (buñuelos del Empordà)

monas de pascua 2017