Ves al contingut principal

roscos de anís de la meva tieta

Aquesta  recepta la he fet amb la meva tieta sandra del blog el mago y la bruja pero la recepta es de la meva iaia.Agafeu paper i llapis, renteu vos les mans i comencem!!

ingredients:

400gr de farina
2 ous
100gr de sucre
1/2 got de llet
1/2 got de oli de girasol
anis en gra el gust 
1 sobre de llevat
praparació:

En un bol posem sucre,iemas, anis triturat, llet,oli llevat,claras apunt de neu.La farina poc a poc,donar forma i fregir en oli de girasol molt calent.Escorre i posem  sucre glas.Espero que us agradi, bon profit, petonets

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El meu primer video

Bona tarda avui us presento el meu canal de youtube que es diu The world of Georgina.Està en Castellà.En aquest canal hi trobareu ,presentacions de llibres,challenges,charlas varias....



Espero que gaudiu una bona estona amb els meus videos i d'un bon estiu!!!!!!

bunyols de l´Empordà (buñuelos del Empordà)

monas de pascua 2017