Passa al contingut principal

Renitos de nube

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

magdalenas

L´altre dia vaig fer amb la mare aquestes magdalenas,m´encantan!!!amb un tros de xocolata estan bosissimes.Tota la recepta la vaig fer jo soleta menys posar les al forn que la mama no em deixa. Ingredients: 280gr de farina 200gr de sucre 200gr de oli 200gr de llet 15gr de llevat en pols 2 ous sal ralladura de llimona preparació: Batre els ous junt amb el sucre,afegin la llet sense parar de remenas,el oli i la farina junt amb el llevat  i la sal i la ratlladura de llimona,barregem bé perque no faci grumolls.Deixem reposar a la nevera minim 1 hora

coca de recapte

Ahir vaig fer jo el sopar casi tota sola,vaig fer coca de recapte,bonissima!!! la recepta la podeu trobar al corpus culinari català,jo  vaig volguer possar li salsitxes Ingredients: 400gr de farina 150gr d aigua 20gr de llevat prensat 10gr de sal 4 cebas trinxades salsitxes 3 pebrots escalivats 2 esberginies escalivades 2 tomaquets madurs trinxats oli sal Elaboració: Desfeu el llevat amb aigua tebia,afegiu hi la sal feu un volcà amb la farina i barregeu i el llevat,treballeu fins obtenir uns psts homogenea i deixu reposar tapada amb un drap fins que dobli el volum.Feu un sofregit amb la ceba i els tomaquets.Estireu la massa i doneu li forma allargada d una amplada de 15 a 20 cm i epartiu per sobre el sofregit i les verdures escalivades.Saleu i poseu les salsitxes,arangades o com volgueu,un raig d oli i enforneu fins que la coca quedi cuita.

donuts veraniegos