Ves al contingut principal

Soc bloggera i youtuber

La meva mare i jo vam crear un canal de youtube i tenim un sorteig en marxa


Conte

Un pelador de patatas de la hello kitty

Una bossa per fer las patates al microonas

Un Delantal

Un tallador de patates ondulades

Una cosa per no feros mal a la ma quan porteu les bosses de la compra i ve una cosa per posa les claus

Pero sobretot quan arribem els 150 seguidors ens falten 98 seguidors per arribar!!

Podeu trobar cacaolat light,braç de gitano de patata,vitalinea light....

El canal esta en castella i es diu family cooking


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El meu primer video

Bona tarda avui us presento el meu canal de youtube que es diu The world of Georgina.Està en Castellà.En aquest canal hi trobareu ,presentacions de llibres,challenges,charlas varias....



Espero que gaudiu una bona estona amb els meus videos i d'un bon estiu!!!!!!

bunyols de l´Empordà (buñuelos del Empordà)

monas de pascua 2017