Ves al contingut principal

xurros d'oreo

Fa molt que no escric res així que aprofito aquesta tarda de pluja per escriure el meu blog.Doncs vinga!!

Ingredients

1 paquet de galetas oreo

65gr de farina tamisada

1/2 got d' aigua

2 culleradas d'oli

sucre

Preparació

Obrim las galetes i separem la crema que podrem fer servir per farcir-los, en el meu cas no estan farcits.
Triturem les galetes i reservem,en el nostre cas hem fet servir la mycook.Posem l'aigua i l'oli 4 minuts velocitat 2 temperatura 100,afegim la rest d'ingredients 20 segons velocitat 2.
posem amb una maniga pastissera amb boquilla arrisada o xurrera,es mès facil si ho posem en un paper de forn abans de fregir.
fregim en abundant oli de girasol i posem escorrar amb paper absorbent, posem amb un plat i el sucre.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El meu primer video

Bona tarda avui us presento el meu canal de youtube que es diu The world of Georgina.Està en Castellà.En aquest canal hi trobareu ,presentacions de llibres,challenges,charlas varias....



Espero que gaudiu una bona estona amb els meus videos i d'un bon estiu!!!!!!

bunyols de l´Empordà (buñuelos del Empordà)

monas de pascua 2017