Passa al contingut principal

El meu primer premi!!

L´Àgata del blog receptesambvida.blogspot.com m ha donat el meu primer premi,m ha fet moltissima ilussió!!  jo li tinc que donar a 5 blogs i com es el meu blog esculliré jo i no la mare!!jejejee

En primer lloc els hi dono a les meves tietes que sino el cap de setmana no em donaran de menjar...jajaja

1-Misuegranotienerecetas.blogspot.com :Perque la tieta encara que es copia alguna recepta,cuina molt bé
2-elmagoylabruja.blogspot.com :perque els tiets fan plats una mica extranys
3- lathermomixdeyolanda perque també cuina amb la seva filla com la mare fa amb mi
4.josep menja de bacallà perque m´agraden molt les seves receptes i tot el que explica
blogspot.com
5  marujas primerizas blogspot .com perque es la meva mare,m encanta con cuina i m agrada fer coses amb ella

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

donuts veraniegos

galetas de estiu

Aquet matÍ la meva  mare i  jo em   fet  unas galetas de estiu,espero que us agradi,bon profit!!anem a la recepta,son les mateixes que fem per nadal. Ingredients: 240gr de mantega a temperatura ambien 70gr de sucre glas 400gr de farina vainilla liquida Preparació: Amasem tots els ingredients i fem una bola,envoliquem a paper film i la posem a la nevera durant 1 hora,estirem la massa amb el paper film i amb els talladors que més us agradin fem la galeta.Calentem el forn (aixó ho fa la mama) i posem les galetes 1o minuts a 170º,deixem que es refredi,vigilem que el papa no entri a la cuina i les mengi,a casa meva el meu papa ho fa.Decorem les galetes.Petonets!!

Brazo de gitano hecho con pan de molde